Müügitingimused

Käesolevad müügitingimused kehtivad toodete ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta Monmediq OÜ klientide (edaspidi Klient) ja Monmediq OÜ, registrikood 16209877, aadress Narva mnt 7c, Tallinn 10117, Eesti (edaspidi Monmediq või Kliinik) vahel. Monmediq toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid reguleerivad lisaks Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

I HINNAD
I.I Kõik Monmediq poolt müüdavate toodete hinnad on eurodes. Monmediq toodete hinnad sisaldavad käibemaksu 22%. Hinnad ei sisalda toote kohaletoimetamise tasu. 

I.II Soodusprotsendid ümardatakse kaks kohta peale koma ehk kümmendsendini.

I.III Monmediq’il on igal ajal sellest eelnevalt ette teatamata ühepoolselt muuta toodete hindu. 

II TELLIMUS
II.I Teave toote kohta on esitatud Monmediq’i e-poes kauba juures ja tootel. Kliendil on võimalik küsida toote kohta küsimusi Monmediq’i kontaktandmete kaudu. 

II.II Lisage soovitud tooted ostukorvi, mille sisu näete veebilehe paremal ülal asuvas ostukorvi ikoonil. Ostukorvis olevate toodete koguseid saate muuta vastavas lahtris soovitud toodete arvu kirjutamisega. Tooted saate ostukorvist eemaldada samal real asuva risti kaudu, sellele vajutades. Ostukorvis olevaid tooteid Kliendi jaoks ei broneerita.

II.III Valige sobiv tarneviis toote kohaletoimetamiseks. Kohaletoimetamise tasu kuvatakse Teile tellimuse vormistamisel. 

II.IV Vormistage tellimus vajutades nupule “Maksma”. 

II.V Kinnitage tellimus vajutades nupule “Kinnitan tellimuse”. 

II.VI Ettemaksuarve saate tasuda LHV, Swedbank või SEB pangalingi kaudu, sisestades pangakaardi andmed; pangaülekandega või järelmaksuga. Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tellimuse kinnitus ja arve koopia saadetakse Teie poolt märgitud e-posti aadressile. E-post aadressi õigsuse eest vastutab Klient ning kannab ebaõige e-posti aadressi sisestamisega kaasnevaid riske.

II.VII Arve tasumise järgselt postitatakse tooted.

III MÜÜGILEPING
III.I Pärast vajutamist nupule „Kinnitan tellimuse” on klient ennast sidunud tellimuse ja selle eest tasumisega.

III.II Tellimuse kogusumma laekumisega Monmediq OÜ arveldusarvele jõustub müügileping.

III.III Monmediq võib loobuda tellimuse aktsepteerimisest ja täitmisest mistahes põhjusel, näiteks hinnakirjas ekslikult avaldatud vale hinna tõttu. Sel juhul tagastatakse Kliendile Kliendi poolt tellimuse eest tasutud summa 14-ne päeva jooksul arvates tellimuse tühistamisest Monmediq’i poolt.

III.IV Lepingust on võimalik taganeda teatades Monmediq’ile lepingust taganemise soovist e-kirja teel või muul viisil vähemalt kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis. Selleks on aega 14 päeva alates toote kättesaamisest või tellimuse vormistamisest juhul, kui kaup ei ole Kliendini veel jõudnud. Kogu tasutud summa tagastatakse, v.a juhul kui tagastatud kaup ei ole originaalpakendis, on kasutatud või valmistatud Kliendile eritellimusena. Toote tagastamiseks on aega 14 päeva alates taganemisavalduse esitamisest. Klient katab toote tagastamise otsesed kulud. 

III.V Kui kaup on saanud vigastada transpordi käigus, see asendatakse (v.a tootepakend) vigastatud toote alusel. Kui seda ei ole võimalik asendada, tagastatakse Kliendile toote eest tasutud summa. Täpsem info punkt V Taganemisõigus.

III.VI Monmediq’i ja Kliendi vahel sõlmitud müügilepingu osaks on toote kirjeldused e-poes ja toote pakendil ning kõik muud Monmediq’i poolt avaldatud situatsioonipõhised müügi- ja muud tingimused (kinkekaardi tingimused, sooduspakkumiste tingimused jne).

IV KOHALETOIMETAMINE
IV.I Kliendipoolse arve tasumise ja müügilepingu jõustumisega komplekteeritakse tellimus, mis suunatakse Kliendi poolt valitud logistikapartnerile Itella Smartpost või Klient tuleb sellele kliinikusse (Narva mnt 7c, Tallinn) järgi.

IV.II Eelpool loetletud pakiautomaadi riigisisese teenuse kasutamise korral väljastatakse kaup ühe kuni kolme tööpäeva jooksul Kliendi poolt valitud pakiautomaadist. Paki saabumist kinnitab Kliendi mobiilile saabuv sõnum isikliku uksekoodi, pakiautomaadi asukoha ja lahtiolekuaegadega. Alates sõnumi saabumisest on paki kättesaamiseks aega seitse kalendripäeva, vastasel korral pakk tagastatakse Monmediq’ile. Pakiautomaadi uks avaneb koodi sisestamisega. 

IV.III. Rahvusvahelise Itella Smartposti pakiautomaadi teenuse kasutamise korral väljastatakse kaup Soomes (laieneb vaid Soome klientidele) kolme kuni viie tööpäeva jooksul Kliendi poolt valitud pakiautomaadist. Paki saabumist kinnitab Kliendi mobiilile saabuv sõnum isikliku uksekoodi, pakiautomaadi asukoha ja lahtiolekuaegadega. Alates sõnumi saabumisest on paki kättesaamiseks aega seitse kalendripäeva, vastasel korral pakk tagastatakse Monmediq’ile. Pakiautomaadi uks avaneb koodi sisestamisega. 

IV.IV Rahvusvahelise Itella Smartposti postkontori teenuse kasutamise korral väljastatakse kaup Soomes (laieneb vaid Soome klientidele) viie kuni seitsme tööpäeva jooksul Kliendi poolt valitud postkontorist. Paki saabumist kinnitab postkasti saabuv teatis, mille aadressi määras Klient tellimust vormistades. Alates kirja saabumisest on paki kättesaamiseks aega 14 kalendripäeva, vastasel korral pakk tagastatakse Monmediq’ile.

IV.V Kui kaup on logistikapartnerile üle antud õigeaegselt, ei vastuta Monmediq toote kohaletoimetamise viibimise eest. 

V TAGANEMISÕIGUS
V.I Monmediq’ist ostetud toodetele kehtib toote tagastamiseks taganemisõigus 14 päeva alates toote kättesaamisest.

V.II Selleks esitage toote ostmisest taganemise avaldus, pöördudes vabas vormis e-posti teel kliinik@monmediq.ee või täites taganemisavalduse vormi SIIN. Taganemisavalduse kättesaamisest teavitatakse Teid e-posti teel sellekohase kinnitusega.

V.III Tagastage toode viivitamatult pakiautomaadi kaudu, kasutades uksekoodi, millega paki kätte saite. Toodet on võimalik tagastada ka Kliinikusse aadressil Narva mnt 7c, Tallinn. Selleks on Teil aega 14 päeva alates toote tagastamise avalduse esitamisest.

V.IV Tagastamisõigus kehtib juhul, kui toode on kasutamata ja toote pakend on kahjustamata.

V.V 14-päevane taganemisõigus ei kehti alljärgnevatel juhtudel:

V.V.I tegemist on tootega, mida ei saa tagastada tulenevalt tervisekaitse või hügieenilistest põhjustest (nt hügieenitooted), toode on avatud või kasutatud või mille kasutamist (mittekasutamist) ei ole võimalik tuvastada, toodet on kasutatud majandus- ja kutsetegevuse eesmärgil või toode on rikutud mõnel muul viisil.

V.V.II tegemist on seadme normaalse kulumisega või vigadega, mis ei halvenda seadme väärtust ega kasutust, seade on kahjustatud selle vale kasutamise tõttu (k.a vale voolupinge), sellel on mehaanilised vigastused või seda on parandanud maaletooja poolt mittevolitatud isik.

V.VI Klient kannab toote tagastamise kulud, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on praakkaup või mittevastavus tellimusele.

V.VII Toote tagastamisel tagastatakse Kliendile ostu eest tasutud summa esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14-ne päeva jooksul alates toote tagastamisest. Raha tagastamise aluseks on toote tagasi saamine või toote tagasi saatmise tõendamine, vastasel juhul võib Monmediq seni tagasimaksete tegemisest keelduda.

VI OSTETUD TOOTE KASUTAMINE MAJANDUS- VÕI KUTSETEGEVUSE EESMÄRGIL (K.A JURIIDILINE ISIK)
VI.I Juhul, kui klient omandas toote kasutamiseks majandus- või kutsetegevuse eesmärgil,  ei kehti tavapärane pretensioonide esitamise kord (punkt X), vaid pretensioonide esitamise aeg on reeglina kuus kuud või rohkem, vastavalt sellele, kuidas tootja on lubanud. Tootjapoolsete defektide ilmnemisel selle perioodi jooksul toode asendatakse või parandatakse vastavalt tootja poolt sätestatud tingimustele.

VI.II Tooteid ei asendata alljärgnevatel juhtudel:

VI.II.I tegemist on tootega, mida ei saa tagastada tulenevalt tervisekaitse või hügieenilistest põhjustest (nt hügieenitooted), toode on avatud või kasutatud või toode on rikutud mõnel muul viisil.

VI.II.II tegemist on seadme normaalse kulumisega või vigadega, mis ei halvenda seadme väärtust ega kasutust, seade on kahjustatud selle vale kasutamise tõttu (k.a vale voolupinge), sellel on mehaanilised vigastused või seda on parandanud maaletooja poolt mittevolitatud hooldaja.

VII VASTUTUS
VII.I Monmediq ja Klient vastutavad teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tehtud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud ulatuses ja juhtudel.

Juhul, kui ostetavaks tooteks on meditsiiniseade, kohustub Klient enne meditsiiniseadme kasutamist tutvuma toote info ja/või kasutus- ning muude tingimustega (nt säilitamistingimused, hooldustingimused jne). Monmediq ei vastuta kahju eest, mis on tekkinud seoses toote tingimustele mittevastava kasutamisega Kliendi poolt (va juhud, mil seaduse kohaselt on Monmediq’i vastutuse piiramine välistatud). 

VII.II Monmediq ei vastuta toote tingimustele mittevastavuse eest samadel juhtudel, mille puhul on toote tootja välistanud või piiranud oma vastutuse. 

VII.III Monmediq’i e-poes esitatud toote fotod on informatiivsed ning Monmediq ei vastuta e-poes esitatud toote fotode täielikkuse, täpsuse ja selle eest, kas foto põhjal on toodet võimalik teatud kindlal eesmärgil kasutada (toote kasutamisel tuleb lähtuda kasutusjuhendist, mitte fotost, mis on informatiivne).

VII.IV Juhul, kui meditsiiniseade kutsutakse turult tagasi või rakendatakse muid ohutusmeetmeid, teavitab Monmediq sellest eelkõige oma veebilehe vahendusel ning Monmediq teeb kõik mõistlikult võimaliku Kliendiga kontakteerumiseks Kliendi poolt Monmediq’ile avaldatud kontaktandmetel ja Kliendile vastava teabe üleandmiseks, kuid ei ole kohustatud aktiivselt otsima Kliendi uusi kontaktandmeid (kui andmed on vananenud või ei kehti enam) ega tegema muid täiendavaid toiminguid Kliendi leidmiseks. 

VIII VÄÄRAMATU JÕUD
Monmediq ei vastuta toote kohaletoimetamise viibimise ja tekitatud kahju eest juhul, kui kohaletoimetamise viibimine või kahju on tingitud asjaoludest, mida Monmediq ei saanud ette näha või mõjutada ja mis välistavad Monemediq’i süü (st Momediq vastutab nimetatud juhtudel ainult süü esinemise korral).

IX ISIKUANDMETE KAITSE JA TURVALISUS
IX.I Monmediq’i veebilehe külastamise ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ega avaldata kolmandatele osapooltele. 

IX.II Monmediq OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Monmediq OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
IX.III Suhtluses pankadega kasutatakse krüpteeritud andmeside. Krüpteeritud andmeside pankadega tagab ostude eest tasumisel Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse.

X PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD
X.I Monmediq vastutab Kliendile müüdud toote puuduste või lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul alates Kliendile toote üleandmisest. 

X.II Kliendil on õigus nõuda toote parandamist või asendamist, kui tootel esineb rikkeid või puudusi või kui toode ei vasta lepingutingimustele. Kui toote asendamine või parandamine ei ole võimalik, ebaõnnestub või põhjustab Kliendile põhjendamatuid ebamugavusi, on Kliendil õigus lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.

X.III Alates toote puuduse või nõuetele mittevastavuse avastamisest on Teil aega pretensiooni esitamiseks kaks kuud.

X.IV Palun lõpetage toote kasutamine selle puuduse ilmnemisel.

X.V Palun edastage pretensioon e-posti aadressile kliinik@monmediq.ee alljärgneva sisuga:

  1. Kliendi nimi ning kontaktandmed;
  2. Kaebuse esitamise kuupäev ning tellimuse/arve number;
  3. Toote puudus;
  4. Monmediqile esitatav nõue;
  5. Tehingu sooritamist või garantiid tõendav dokument või selle koopia.

X.VI Pärast Kliendipoolse pretensiooni kättesaamist vastab Monmediq pretensioonile hiljemalt 15 päeva jooksul.

X.VII Kui toote puudused on tekkinud Kliendi süül (näiteks mittekorrapärase kasutamise või hoiustamise tulemusena), siis Monmediq selle eest ei vastuta. Tootepakendi puudusi ei arvestata, st puudused pakendis ei ole aluseks õiguskaitsevahendite kohaldamiseks.

XI ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
XI.I Monmediq töötleb Kliendi esitatud isikuandmeid kooskõlas isikuandmete kaitset reguleerivates õigusaktides kehtestatud nõuetega. Isikuandmete töötlemise täpsem info SIIN.

XI.II Töödeldavad isikuandmed on andmed, mida küsitakse tellimuse vormistamisel (ees- ja perekonnanimi, telefoninumber, e-posti aadress, isikukood, ostukorvi sisu, pangakonto andmed).

XI.III Monmediq töötleb Kliendi isikuandmeid tellimuste täitmiseks ja teadete edastamiseks, toodete eest tasumiseks, toodete kättetoimetamiseks, pakkumiste ja uudiste koostamiseks ning edastamiseks.

XI.IV Isikuandmete vastutav töötleja on Monmediq OÜ, aadress Narva mnt 7c, Tallinn, 10117 Eesti Vabariik, registrikood 16209877, telefon +372 516 2036, e-post kliinik@monmediq.ee.

XI.V Monmediq ei edasta Kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, v.a:

  1. kullerteenust pakkuvale ettevõtjale ulatuses, mis on vajalik teenuse tarbimiseks või toodete Kliendile kättetoimetamiseks;
  2. tellimuses sisalduvate toodete tarnijatele (kliendi nimi ja telefoninumber) tellimuse täitmiseks ja klienditeeninduse tagamiseks.

Neil juhtudel töödeldakse Kliendi isikuandmeid vaid tellimuse täitmise eesmärgil, mil volitatud töötlejad tagavad sama isikuandmete kaitse taseme nagu Monmediq.

XI.VI Pöördudes avaldusega Monmediq’i poole e-posti aadressil kliinik@monmediq.ee on Kliendil igal ajal õigus tutvuda oma isikuandmetega ning nõuda andmete muutmist või kustutamist, v.a kui seadus on sätestatud Monmediq’iI õigus või kohustus andmete säilitamiseks

XI.VII Varasemat nõusolekut Monmediq’i poolt koostatud uudiskirjade ja/või personaalsete pakkumiste saamiseks on Kliendil õigus alati tagasi võtta. Selleks tuleb saata vastavasisuline teavitus Monmediq’i e-posti aadressile kliinik@monmediq.ee või võtta nõusolek tagasi iga e-posti või SMS vahendusel saadetud pakkumise juures oleva lingi kaudu.

XI.VIII Isikuandmete ülekandmiseks mõnele teisele andmetöötlejale on Kliendil igal ajal õigus pöörduda digitaalselt allkirjastatud taotlusega Monmediq’i poole e-posti aadressil kliinik@monmediq.ee. Kui andmete edastamine kolmandale isikule ei ole Monmediq’i hinnangul turvaline või on tehniliselt keeruline või kulukas, on Kliinikul õigus sellest keelduda.

XI.IX Kliendil on õigus pöörduda Andmekaitse Inspektsiooni ja kohtu poole, kui Klient leiab, et isikuandmete töötlemisel rikutakse tema õigusi.

XII VAIDLUSTE LAHENDAMISE KORD
Pretensioonid tuleb saata e-posti aadressile kliinik@monmediq.ee või helistada telefonil: +372 516 2036. Kui Klient ja Monmediq ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, on Kliendil võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole, lahendamaks Kliendi ja Monmediq’i vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Täpsem info menetlustingimustest ja avalduse esitamisest https://ttja.ee/avalduse-esitamine. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Klient võib pöörduda ka Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.


XIII MÜÜGITINGIMUSTE UUENDAMINE

Monmediq võib käesolevaid müügitingimusi ja -hindu vastavalt vajadusele ühepoolselt uuendada või muuta (näiteks kehtiva regulatsiooni muutumisel või toodete edasiarendamisel), millest teavitatakse käesoleva veebisaidi vahendusel. Kõik tellimused täidetakse tellimuse kinnitamise hetkel kehtinud tingimuste alusel kuni kaupa jätkub või kuni ettenähtud tellimuste mahu täitumiseni (nt kui sooduspakkumised kehtivad piiratud hulgale tellimustele).

Käesolevad müügitingimused on uusim versioon. Viimati uuendatud: 25. mai 2024

Ostukorv
Ostukorv on tühiJätka ostlemist